6099070555 |
Grup Impulsor 1 (ILEC) |
2018-2019 |
Taller a centre. Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària |
|
|
|
22/10/2018 - 17/6/2019 (15 hores) de 12:30h a 14:00h |
|
ESC Ciutat Jardí |
|
c. Carmel Fenech, s/n (Lleida)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei de Suports i Recursos Lingüístics
|
| |
|
|
| |
Tipus activitat |
GIL1 Grup Impulsor 1 (ILEC)
|
| |
Inscripció |
12/09/2018 - 26/09/2018 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Taller adreçat a l’equip impulsor d’un centre de primer any, per orientar i promoure l’adaptació i aplicació de les pràctiques que es desprenen de la formació ILEC, i iniciar-se en la metodologia del grup de dades.
|
| |
Objectius |
Recollir i analitzar dades de l’alumnat sobre l’aprenentatge de la lectura.
Reflexionar sobre la pràctica docent per millorar-la.
Compartir i establir acords sobre l’ensenyament de la lectura.
Dinamitzar i fer el seguiment dels canvis metodològics que es deriven de la formació ILEC.
|
| |
Continguts |
Diagnosi inicial.
L’ús de les dades: selecció i anàlisi.
Presa de decisions: prioritat de centre.
Acords de centre.
Competència professional.
|
| |
Formador/a |
Imma Rubió i Balagué
|
| |
Avaluació |
Planificació d’activitats de l’Impuls de la lectura al centre.
Seguiment i avaluació de les activitats.
Recollida en els documents de gestió de centre dels acords pressos.
Seguiment i avaluació dels grups de dades.
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
Recull de les activitats realitzades, dels resultats de l’avaluació i dels acords de centre.
|
| |
Persones destinatàries |
Mestres o professors de l’equip impulsor dels centres de primer any a l’ILEC.
|
| |
E-mail |
mmoncas2@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dilluns |
22/10/2018 |
1230 |
1400 |
Sessió 2 |
dilluns |
19/11/2018 |
1230 |
1400 |
Sessió 3 |
dilluns |
21/01/2019 |
1230 |
1400 |
Sessió 4 |
dilluns |
18/02/2019 |
1230 |
1400 |
Sessió 5 |
dijous |
25/04/2019 |
1230 |
1400 |
Sessió 6 |
divendres |
21/06/2019 |
1230 |
1400 |
|
| |